Joulu lähestyy, ja monilla on edessä kaiken maailman pikkujouluja, koulun joulujuhlia ja ties mitä. Juhlissa pitää olla siististi ja hyvin pukeutunut, siksipä valitsin aiheeksi juhlapukeutumisen! :)

Ainakin mulla itselläni on edessä kaikenlaista: koulun ja kyläyhdistyksen pikkujoulut 30. marraskuuta, koulun itsenäisyyspäiväjuhlat 4. joulukuuta, (samana iltana on myös disko :3) ja tietysti jouluaatto oman perheen kanssa... kaikkea. Mä tykkään juhlista, joten siksi olen aika iloisella tuulella vaikka horoskooppi lupailikin mulle ankeaa joulukuun alkua! :)
Mulla on jo vaatteet näihin äsken lueteltuihin juhliin valmiina. Hankittiin äidin kanssa mulle Seppälästä musta mekko ja hopeinen neule. Mekko on trikookangasta, sen yläosa on toppimainen ja alaosassa on sellainen kauniisti kerrostuva helma. I <3 IT! :) Neule on kimaltelevan hopeainen, ja malliltaan se on eräänlainen bolero. Laitan vielä jalkaan mustat sukkahousut ja ballerinat... mahtavaa! :) Ainakin omasta mielestäni mun tämän vuoden juhla-asu on aivan ihana.
Oletteko te jo hankkineet vaatteita joulunajan juhliin, jos olette niin millaisia? :)

Jouluun on tänään enää alle kuukausi, muuten! Kivaa!

<3: Kirjakeiju